خوش اومدی غنچه ناز مامان و بابا

دختر قشنگم 5 ماهو نیمه شده

1391/11/23 10:01
نویسنده : مامی مهربون
553 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم...آره دخترم دیدمت مامانی دیدم که یه دخمل خوشگل و نازنازی دارم ولی منو ببخش که از اون تاریخ تا الان نیومدم و واست ننوشتم...همزمان با تشخیص جنسیتت آقای دکتر سونوگراف یه کم مامانو ترسوند که مجبور شده برم و یه سری آزمایشات دیگه بدم تا مطمئن بشم که دختر گلم سالمه...به هر حال آزمایش دادم با کلی استرس منتظر جوابش نشستم و بعد بهم گفتم که شما سالمی خانومی....خدارو صد هزار مرتبه شکررررررررررررررررر...خدا خیلی ما رو دوست داشت که خواست واسه همدیگه بمونیم همدمو و دوست و همراه همدیگه...الهی مامان قربونت بره الان یک ماه و نیمه که واست ننوشتم...تقریبا همه وسایلت خریده شده فقط مونده کمدت تختم که فعلا چون جا نداریم نمی خریم تا انشالله بعد که رفتیم خونه خودمون واست میدیم بسازن...شما الان یه عالمه وسایل و لباس و اسباب بازی خوشگل ناز داری که همه منتظر اومدن تو هستن....باورت می شه خانومم؟سه ماه و نیم دیگه میای تو بغلم دلم داره واسه اون لحظه پر میزنه...وقتی میذارنت توی بغلمو من از بودنت لذت میبرم و همه دردامو یادم میره.

دختر خوشگلم فرشته کوچولوی مامانی ببخش که هنوز اسم واست انتخاب نکردیم من و بابایی می خوایم یه اسم خوشگل واست انتخاب کنیم چند تا منتخب داریم اما هنوز قطعی نشده همین روزا صاحب اسم میشی عمرممممممممممم

الهی من قربونت برم یهویی خیلی پر حرفی کردم دوست دارم عشقم دیگه زود به زود واست مینویسم انشالله بوووووووووووووووووس واسه دختر خوشگل خودمممممممممم

خداجون ممنونم ازت به خاطر این هدیه قشنگ آسمونی که بهم دادی شکرتتتتتتتتتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)