خوش اومدی غنچه ناز مامان و بابا

عاشقانه در انتظار دیدنت هستم

1391/11/28 10:40
نویسنده : مامی مهربون
518 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگل مامان.حالت خوبه ؟انشالله که خوبی گلم...مامانم خیلی دلم می خواد این روزا زودتر وزودتر بگذره و بتونم تو که تکه ای از وجودمی رو عاشقانه بغل بگیرم و گرمی بدنت رو حس کنم.وقتی به اومدنت فکر میکنم همه چیزای دیگه ای که توی این دنیا هست و فراموش می کنم و تمام فکر و ذکرم میشه تو...تو که یکی یکدونه منی عشقم.امروز بابایی مرخصی گرفته و داره اتاقو تمیز و درست راستی می کنه تا واسه اومدنت حاضر باشه البته با یک روز که تموم نمی شه ولی دیگه امروز شروع میکنه تا چند روز دیگه تموم میشه.انشالله این هفته میریم کمدت رو هم میخریم و وسایلتو میچینیم توی اتاق اون موقع دیگه هر روز بیشتر و بیشتر دلم واسه دیدنت پر میکشه...عاشقانه منتظر اون لحظه ای هستم که تو رو توی بغلم میذارن دوست دارم نفسم یه عالمه بوس میفرستم واسه اون دست و صورت ظریف و خوشگلت بووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)