خوش اومدی غنچه ناز مامان و بابا

سلام کوچولوی ناز من

1391/12/19 12:29
نویسنده : مامی مهربون
458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم کوچولوی مامان خوبی عشقم؟در چه حالی مامانم دلم واسه دیدنت تنگه دلم میخواد زودتر 3 ماه دیگه بگذره و من بغلت بگیرم عمرم...الان تو یه دختر کوچولوی ناز و خوشگلی که 6 ماهو 9 روزه که توی دل مامانی و داری حسابی از فرصت اون تو بودن استفاده می کنی... سعی کن خوب خوب رشد کنی تا وقتی اومدی بیرون یه نی نی ناز تپل مپل و خوشگل باشی...الهی قربوت برم این روزا کلی توی دل مامانی شیطونی می کنی و این ور و اونور میری البته هی که می گذره جات تنگ تر می شه و فقط میتونی لگد بزنی و دستتو تکون بدی...دیروز یه عالمه کار کردم خیلی خسته شدم فکر کنم تو هم خیلی اذیت شدی معذرت می خوام عزیزم اگه اذیتت کردم دیگه سعی می کنم زیاد خودمو خسته نکنم...راستی هفته ای که گذشت دوباره رفتم سونو تا ببینم حالت خوب خوب باشه که خدارو شکر آقای دکتر گفت همه چیز خوبه فقط مانیتورش سمت خودش بود و نذاشت من ببینمت خیلی دلم می خواست ببینمت که نشد...منم همینطور منتظرم تا به دنیا بیای و از نزدیک ببینمت و واسه همیشه پشم باشب دوست دارم نفسم من و بابا واسه دیدنت لحظه شماری می کنیم بووووووووس واسه غنچه ناز خوشگلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)