خوش اومدی غنچه ناز مامان و بابا

حرفای قشنگ مامانی با نی نی گلش

1391/9/12 10:59
نویسنده : مامی مهربون
347 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم...خوبی عزیز دلم؟انشالله که خوب خوبی و محکم سرجات چسبییدی، عزیزم امروز سه ماهو سه روزه که تو توی دل مامانی هستی...هنوز ٦ ماه دیگه مونده تا بیای تو بغلم عمرم،خیلی دلم میخواد زودتر روزا بگذره و من تو رو بغل بگیرم...هرشب خوابتو می بینم عزیز دلم...ما هنوز نمی دونیم تو دختر نازمونی یا پسر قند عسلمون؟دیشب با بابایی رفته بودیم واست تخت و کمد ببینیم آقاهه گفت دخترونه می خواید یا پسرونه ما گفتیم نمی دونیم چیه.آقاهه گفت یعنی مهم نیست رنگشو شکلش؟ماهم گفتیم فعلا اومدیم ببینیم...صبر میکنیم تا جنسیت عسلمون معلوم بشه.ولی دلم می خواد زود تر وسایلتو بگیرم...تا چیزایی که خودم و بقیه برات میخرنو توی کمدت بچینم و هر روز با دیدنشون جون بگیرم...مامان زری از مشهد برات یه عالمه لباس خوشگل آورده که وقتی تو رو توش تصور می کنم ضعف میکنم...همه رو نگه میدارم تا وقتی بزرگتر شدی بهت نشون بدم.عمه حمیده هم تا حالا یه جفت کفشو یه عروسک واست خریده...خاله منیژه هم دو دست لباس که قراره همش مال خودت باشه...خیلی خوشحالم از این که تو رو دارم و از خدا به خاطر اینکه تو رو بهم داده خیلی خیلی ممنونم...دوست دارم نفسم خیلیییییییییی زیاااااااااااد بووووووووووس واسه لپای نرم و نازکت... ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)